Om er förening har sponsorer eller rabatter/erbjudande som era medlemmar kan ta del av, kan ni lägga upp dessa i SportAdmin och era medlemmar kommer då få tillgång till detta i sin MedlemsApp.

Steg 1 - Se till att ert medlemskort är upplagd och aktiverat

Om medlemskortet inte är upplagt, läs här hur ni går tillväga. Är medlemskortet upplagt men ej aktiverat gå till CRM i vänstermenyn → Medlemskort i toppmenyn klicka på Inaktiva → klicka på pennan på ett medlemskort →  bocka i Aktivera medlemskort och se till att all information stämmer → Spara.

Steg 2 - Lägg upp en organisation

Gå till CRM i vänstermenyn → Organisationer i toppmenyn → klicka på Lägg till organisation → fyll i informationen → Spara.

Steg 3 - Skapa erbjudandet

Gå till CRM i vänstermenyn → Erbjudande i toppmenyn → klicka på Lägg till erbjudande → bocka i Aktivera erbjudandet i MedlemsAppen fyll i informationen → Spara.

Pusherbjudande

För att skicka ut en pushnotis om det nya erbjudandet, gå till Pusherbjudande i undermenyn → Lägg till push-erbjudande → fyll i informationen → Spara.

OBS! Är det första gången ni skickar ett pusherbjudande till era medlemmar, är risken stor att det kommer stå Fel i statusen. I det fallet, behöver ni skicka pushnotisen på nytt dagen efter när systemet läst in alla e-postadresser.