Om du är ledare i mer än en förening ska du koppla ihop dina två föreningsinlogg till ett konto.

Skapa ett konto och logga in i SportAdmin

1. Öppna ditt mail som du har fått av din förening och klicka på Fortsätt till SportAdmin.
  2. Välj en e-postadress och klicka på Nästa. OBS! Kom ihåg vilken e-postadress du angav.
  3. Bekräfta ditt konto via mailet som kommit till e-postadressen du nyss angav, och följ sedan nästa steg.
    ... du har nu skapat ett konto.

För att lägga till en ytterligare förening på ditt konto, följ nedan steg:

1. Öppna ditt mail som du har fått av din andra förening och klicka på Fortsätt till SportAdmin.
  2. Fyll i samma e-postadress som du angav när du skapade ditt konto till din första förening.
  3. Bekräfta ditt konto via mailet som kommit till e-postadressen du nyss angav.
    Alternativt kommer du direkt till Koppla-sidan där din första förening syns i en lista.
  4. Klicka på Koppla för att koppla ihop dina föreningar.

Såhär skickar du som huvudadministratör ut inlogg till ledarna >