1. Signera avtal från SportAdmin
Föreningens firmatecknare kommer att få ett mail från SportAdmin via Get Accept med Rubriken: SportAdmin - Avtal. I detta mail ber vi er klicka på den gröna bannern “Visa dokumentet”. Därefter klickar ni på den gröna bannern “Signera dokument” längst ner på avtalet och undertecknar avtalet med Mobilt BankID.
2. Boka digital utbildning avseende hemsida
Hitta en tid som passar i vår utbildningskalender.
Ni ser alla lediga tider, samt preliminärbokar, genom att klicka här.
Övrig info
Utbildningen beräknas ta cirka 75 minuter och sker via Google Meet.
Återbud måste meddelas senast 24 timmar innan utbildningen äger rum, annars debiteras föreningen 500 kr ex moms för utbildningen.
Ni behöver tillgång till dator och internetuppkoppling.
3. Peka domän
Vi kan hjälpa er med att peka om er domän. När ni är redo att gå live med er nya hemsida så maila inloggningsuppgifter till ert webbhotell till info@sportadmin.se.