Informationssidan är indelad i två kolumner. I den vänstra återfinns information från din förening och i den högra finns information från SportAdmin.

Information från din förening

Här kan en administratör i föreningen skriva in viktiga meddelanden som riktar sig till alla inloggade. Som huvudadministratör uppdaterar ni text och rubrik på sidan genom att klicka på Redigera denna sida.

Födelsedagar från idag och en vecka framåt

Här visas föreningens aktiva medlemmar som fyller år under den kommande veckan. Informationen hämtas från de aktiva perioderna. Klicka på mobiltelefonsymbolen (visas om det finns ett mobilnummer inlagt på medlemmen) för att skicka ett sms. Klicka på namnet för att få upp personens personkort.

Information från SportAdmin

Här ser ni information från oss på SportAdmin. Det kan vara om exempelvis nya funktioner i systemet, vad som händer just nu eller annan information från oss.